Webáruház üzemeltetés és ügyfélszolgálat 9 alaptörvénye

Az ügyfélnek mindig igaza van :-) Rendben, de ezen felül mire kell odafigyelni és mivel lehet elérni a mágikus 65% visszatérő hűséges vevőkört? Ma ez lesz a témánk…

 

 

1. Az ügyfélnek mindig igaza van : Az ügyfélnek mindig igaza van… de komolyan :-)

2. 24 órás törvény : Próbáld meg 12 órán belül megoldani az ügyfél problémáit! Ne húzd nagyon mert minél hosszabb a megoldási idő annál elégedetlenebb az ügyeled.

3. Személyes fordulat : Írd meg előre a “makró”-kat  és automatizálj de legyen mindegyik beszélgetés személyes!

4. A név fontos! Figyelj oda, hogy ne írd el és ne téveszd el a nevet.

5. Képzeld magad az ügyfél helyébe! te örülnél ennek a megoldásnak amit javasolsz?

6. Válaszolj mindenre! A kommunikációd vezet az eladáshoz ezért ne maradjon megválaszolatlan kérdés.

7. Rövid és kedves : Senki nem szereti a hosszú unalmas emaileket.

8. Nyelvtan : Figyelj az elírásokra és a megfelelő fogalmazásra.

9. Technikai nyelvezet : Ne használj technikai érthetetlen zsargont és szakszavakat.

 

 

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


Nem szeretjük a SPAM-et, kérlek írd be a mai napot betűvel az alábbi mezőbe: