7 hatékony tartalom marketing módszer webáruházaknak

A vásárlók döntéshozás előtt hatalmas utat tesznek meg. Ez az út főleg információszerezésről szól és ez az a pont ahol megnyerhető a vásárló. Hogyan nyerjük meg a vásárlót? Minőségi tartalommal amely oktatja, segíti és támogatja a potenciális vásárlót. A bejegyzésben 7 olyan tartalom típust mutatunk, mellyel tömegesen szerezhetőek a vevők.

Értékes minőségi tartalmak

Egy webáruház esetében sok olyan tartalom készítési módszer van, mellyel szakértői státuszt építhetünk. Hatalmas előnnyel indulsz kedves olvasó, mert a webáruházak 95%-a nem oktat és nem ír termékteszteket… A tartalomnál ki kell emelnem, hogy jobb a ritka de jól összerakott bejegyzés.

Tartalom marketing tipusok

  • HOW TO videók : A Youtube csatornákon sok ilyen oktatóvideóval találkozhatunk. Lépésről lépésre végrehajtható csináld magad videók. Az emberek szeretnek Youtube videók alapján tanulni.
  • GYIK oldal : A webáruházban létrehozhatsz egy kérdés gyűjteményt, ahol minden felmerülő kérdésre azonnal választ kap a vásárló. Gyűjteni kell a kérdéseket és a válaszokat is leírva gyors segítséget adhatunk a vevőknek.
  • Nagy fotós termékteszt : Ez egy jól bevált termékteszt típus, ahol a nagy felbontású saját fotók és videók segítenek az információgyűjtés lépésénél a potenciális vevőknek.
  • Szakértői tanácsok : A webáruházban hozz létre egy új TIPPEK ÉS TANÁCSOK rovatot ahol megosztod a tapasztalataid. Egy ilyen rovattal gyorsan felépíthető a szakértői státuszod és megszerezheted a vevők bizalmát.
  • Esettanulmányok :  Bizonyos termékeknél a letölthető esettanulmányok felérnek 100db szöveges blog bejegyzéssel. Kényes téma, mert részletesen kell bemutatni 1-1 vevő történetét. Meg kell mutatni a termék hatásait a vevő életére és ebbe a vevőnek is partnernek kell lennie.
  • Játékok : Mindenki szeret játszani és ez alól nem kivételek a felnőttek sem. Indíts a blogban játékokat, sorsolj ki 1-1 terméket a hozzászólok vagy a Facebook-on megosztók között. Minél értékesebb az ajándék annál többet várhatsz el cserébe.
  • Probléma vs megoldás : Ez a tartalom segít a vevőnek megtalálni a saját problémáját és ugyanabban a cikkben meg is oldod a problémát a termékeddel. Száraz a bőre? Viszket? Nem gond, mert az X krém hidratálja és még vitaminokat is tartalmaz.

Egyre fontosabb, hogy a webáruházak folyamatosan készítsenek friss tartalmakat. A tartalmakkal lehet növelni a láthatóságot a keresőkben és meggyőzhetjük a potenciális vevőket is.

Nincs ideje tartalmat írni? Segítünk Önnek ebben! Kattintson ide és olvassa el bővebben >>>

Prémium webáruház csomag akció

A tavalyi év egyik legsikeresebb kampánya volt nálunk a prémium webáruház kedvező áron. Most újra kedvezőbb áron rendelhetsz minőségi egyedi webáruházat!

Most 200.000 Ft-al kedvezőbb áron!

A webáruház rendszer csomagot kedvező áron minőségi modulokból állítottuk össze. Ez az egyetlen csomag, amiben nem csak a webáruház van. A webáruház mellé teljeskörű online marketing kampányokat is kapsz most!

MEGRENDELEM A WEBÁRUHÁZ CSOMAGOT >>>

Mit kapok pontosan?

  1. Egyedi webáruház rendszert 150 webáruház funkcióval
  2. Minőségi, modern és vevőmágnes webáruház design tervezést
  3. Excel export / import modult a gyorsabb munkavégzéshez
  4. PAYU fizetési megoldást a kényelmes kiszolgáláshoz
  5. PickPackPont szállítási módot a rugalmas kiszállításért
  6. Clearadmin számlázás a gyors adminisztrációs munka érdekében
  7. 1 hónap SEO PR cikk kampányt a jó helyezésekhez
  8. 1 hónap Adwords kampány tervezést azonnali vevőszerzéshez
  9. 3 hónap marketing coach szolgáltatást a sikeres indulás érdekében

A fentieket most kedvező csomagárban rendelheted meg. A webáruház elkészítési ideje 3-4 hét melyben a grafikai tervezés és a tesztelés is benne van.

TOVÁBB A WEBÁRUHÁZ CSOMAG MEGRENDELÉSÉHEZ >>>

Mennyibe kerül a Prémium Webáruház Csomag?

A webáruház rendszer a fennt olvasható modulokkal és marketing szolgáltatásokkal összesen 480.000 Ft + ÁFA helyett Április 2-11 között 280.000 Ft + ÁFA kedvezményes díj ellenében rendelheted meg. Az árelőnyöd így 200.000 Ft + ÁFA melyet megtakaríthatsz, ha most rendelsz Prémium Webáruház Csomagot!

Bérelhető webáruházat üzemeltetsz?

Amennyiben elküldöd a bérelhető webáruházad webcímét amit szeretnél lecserélni, akkor további 20.000 Ft + ÁFA összeget jóváírunk a végösszegből…

IGEN, MEGRENDELEM A WEBÁRUHÁZ CSOMAGOT >>>

Extra ajándék minden megrendelőnek!

A Prémium Webáruház Csomag megrendelői ajándékba kapják a 40 órás Webáruház mesterkurzus képzésünket!

Funkciót vásárlók? Felkészült kiszolgálásukra?

Rengeteg kereskedelemmel foglalkozó, tanácsadó könyvben olvassuk, hogy az emberek nem a szerint döntenek valamely termék megvásárlása mellett, amit mondanak. A szakirodalomban a szerzők beszélnek az érzelmi döntésről vagy az elsődleges, de rejtett vásárló szándékról. Anélkül, hogy ezen tanítások értékességét kétségbe vonnám, szeretnék bemutatni egy olyan vásárlói csoportot, melynek tagjainál más vásárlási motiváció érhető tetten. Ez pedig a funkció vásárlása. 

Nem szeretnék bonyolult definícióval fárasztani senkit, ezért annak megértését, hogy kit tartok funkciót vásárlónak 3 példában mutatom be. Funkció vásárló az az apa, akinek 6 gyereke van és amikor iskolás lesz bármelyik gyerek, az kap egy íróasztalt, mert a munkához munkahely kell.

Funkciót vásárló az az újságíró, aki plusz memóriát vesz a gépébe, mert a gép már túl lassú. Funkciót vásárol az az idős asszony, aki gyógycipőt csináltat magának. Gondolom, már mindenki érti, hogy miről beszélek, de fölteheti a kérdést, hogy mindezt tudni, mire jó?

Ezt azért jó tudni, mert a marketing kommunikációban figyelemmel kell lennünk ennek a csoportnak, a funkciót vásárlóknak, az igényeire. Nekik az egyes tárgyak hasznosságát, a saját munkájukat vagy életüket megkönnyítő tulajdonságait kell bemutatni. Nem a külső, a vonzó dizájn az elsődleges. Nem a presztízs, amit a termék megvásárlása kifejez. Nem a termék újszerűsége és nem egy csoporthoz való tartozás jelzése.

Akkor mit kommunikáljunk a funkciót vásárlók számára? Funkciókat. Esetleg bemutathatjuk, hogy egy terméknek több hasznos funkciója is van, ha ez az igaz. Érdemes megtudni a már nálunk funkciót vásárlótól, hogy miért vált szükségessé ez a “funkció” az életében, és rájöhetünk, hogy a többi funkciót vásárlót milyen gondolatok közlésével nyerhetünk meg a vásárlásra.

Más. Vendégblogger vagyok a Netkreatívnál. Ha tetszett, amit írtam, kérem szépen, hogy segítse a további munkámat a következő linken elérhető kérdőív kitöltésével. 3 kérdés, 5 perc, nagy segítség.

https://docs.google.com/forms/d/19nteWNb2NhfU1w9YI6gtzRak_Bryz3DoFonxUvp—A/