Webáruház tippek : A csodálatos ügyfélszolgálat ismérvei

Mint webáruház tulajdonod elfog jönni a pont amikor bővíteni kell és csapatot kell építened. Szeretnék segíteni neked abban, hogy a megfelelő embert válaszd majd az ügyfélszolgálatod élére.

 

Milyen a tökéletes ügyfélszolgálatos?

  • Kedves! Igen ez nagyon fura, de ne ara figyelj mit és hogyan mondd a felvételkor. Figyeld meg amikor dolgozik és ha nem “állandó a kedvessége” akkor szimulál. Lehetnek rossz napjai de ha állandóvá válik a morcos hangnem, akkor vedd le az ügyfélszolgálatról mert nem az Ő helye.
  • Farkastürelem! Ezt könnyen megtudhatod egy stressz teszttel! Ismerősökkel, barátokkal kell együtt dolgoznod és a cél az, hogy 3 betelefonálás legyen. Az 1. legyen picit idegesítő, a 2. húzza az időt és ha lehet 30-40 percig ragassza a telefonra a kollégát és a 3. telefonáló legyen elviselhetetlenül negatív. A 3 hívó között legyen 10-15 perc szünet és a háttérből figyelj hogyan reagál…
  • Megoldáskészség! Teszteld azt is, hogy normális telefonáló egyedi problémával jelentkezik akkor mit tesz. A legrosszabb ha lerázza valamivel! A legjobb ha a te vagy kollégáid segítségét kéri azonnal :-) A vevőnek ott azonnal kell a megoldás ezért ne is zavarja az ügyfelet a weboldalatokra!

 

Nem lesz könnyű de tesztelned kell ha szeretnéd, hogy 1-2 év múlva a vásárlóid 65%-a visszatérő hűséges vevő legyen.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


Nem szeretjük a SPAM-et, kérlek írd be a mai napot betűvel az alábbi mezőbe: