Webáruház termékoldal tervezése

A jól felépített termékadatlap elemei

A termékleírás egy nagyon fontos eleme a teljes vizuális megjelenésnek és a vágykeltésnek. Nézzük meg milyen elemek teszik még hatékonyabbá a termékadatlapunk:

●Rövid kifejező pontos terméknév
●Jól megírt, előnyt és hasznot kommunikáló termékleírás ●Tűéles, profi fotók a termékről
●Bizonyos termékeknél videós termékbemutató ●Könnyen észrevehető egyértelmű ár
●Hitel lehetőségek nagy értékű termékeknél
●Közösségi megosztás gombjai
●Szép nagy szines Kosár gomb
●Up-SELL és kapcsolódó termékek
●Valós idejű készletinformáció
●Termékopciók, paraméterek
●Termék vélemények és értékelés

Nézzük meg gyakorlatban is mire kell odafigyelni a termékadatlap esetében. A termékfotó kis méretben is legyen olyan nagy, hogy látható legyen a termék és legyen kattintásra kinagyítható. Az is szuper, ha rendelkezünk nagyító funkcióval amivel a vásárló a termék apró részleteit is megtudja nézni. Ha funkcionális, zenélő, mozgó termékről van szó, akkor alkalmazzuk a videó technikát és mutassuk meg működés közben.

Az elemeket ne vigyük túlzásba, ne tűnjön túlzsúfoltnak mint egy zsibvásár. A termékbemutatónk legyen rendezett, átlátható és csak olyan elemeket tartalmazzon ami a pénztár felé löki a vásárlót. Ne hagyjunk neki menekülő útvonalat, küzdjünk le minden akadályt már a termékadatlapon. Az egyik jó megoldás, amikor szép nagy méretben kitesszük a 8 napos elállás jogának tájékoztatóját. Ezzel csökkenthetjük a vásárló kockázatát. A kosár gomb emelkedjen ki minden más grafikus elem közül és azonnal legyen látható, tegyük a termékadatlap felső részébe. A nagyértékű termékeknél mindenképp legyen részletfizetési ajánlat. Az ár legyen könnyen felismerhető de ne uralkodjon az oldalon. Írjunk rövid leírást amiben az értéket és hasznot kommunikáljuk. Ha megoldható legyen lapozós termékleírásunk, mert kevesebb helyet foglal.

A lapozós leírás blokkban legyen bővebb leírás, technikai tulajdonságok, UP-SELL csomag ajánlatok, elérhetőség és szállítási információk. Sok esetben kiválóan működik a “Hasonló termékek” és a “Mások ezeket vásárolták meg ezzel a termékkel” funkciók megjelenítése. Javaslom tegyünk ki nyomtatási lehetőséget, e-mail ajánlás küldési funkciót, kívánságlistát és közösségi média megosztást is. A külföldi webáruházakban a termékadatlapok alsó felében sok esetben láthatunk Google Adsense hirdetéseket, ugyanis ha nem sikerül az oldal aljáig meggyőznünk a vásárlásra, akkor esélyünk lehet még arra, hogy rákattint egy hirdetésre és így növeli a passzív bevételünket. Ne felejtsük el, hogy ez elviszi a látogatókat tőlünk!

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


Nem szeretjük a SPAM-et, kérlek írd be a mai napot betűvel az alábbi mezőbe: