Webáruház? Miért érdemes belevágni az e-kereskedelembe?

Az internetes kereskedelem árbevétele évről évre növekedik és hihetetlen sok lehetőséget tartogat minden kereskedő számára. A fejlődés üteme töretlen és a hazai e-kereskedelem bevétele is szinte évről-évre duplázódik. Sokan gondolják azt, hogy már nem működik vagy már túl sok webáruház van de tévednek. Még a telített piacokon is megjelennek új ötletes NICHE réspiacra felépített vállalkozások és ügyes marketinggel gyorsan elérik a potenciális vásárlókat. A vásárlók folyamatosan térnek át az internetes vásárlásra. Sokan megnézik még az adott terméket a boltokban is, de már az interneten vásárolják meg.

A sikeres e-kereskedelemhez minél több potenciális vásárlót kell elérnünk marketing üzenetünkkel, és utána ezekből a látogatókból vásárlókat kell konvertálunk. Ne várjunk elsőre hatalmas csodát! Először randizni fognak velünk a potenciális vásárlóink. Megnéznek minket és ismerkednek velünk, minél több és jobb bizalomépítő elemet használunk, annál gyorsabban nyílik ki a pénztárcájuk. Az sem mindegy, hogy mekkora profitot tudunk elérni a termékeken keresztül, ezért ne induljunk el, ha kizárólag olcsók szeretnénk lenni. Az ár ne legyen az elsődleges stratégiai célunk, mert mindig lesz valaki aki olcsóbb tud lenni. Az e-kereskedelem legfőbb célja a termék értékesítése. Azonban egy modern üzletember már tudja, hogy az egyszeri vásárlót sokkal könnyebb rávenni az újra vásárlásra. Nem lesz könnyű, de ha csapatunk pozitívan áll az ügyfelekhez és nem árulunk eladhatatlan termékeket, akkor a siker papírforma lesz és vásárlóink imádni fognak minket. Nem olyan bonyolult ez, mint ahogy gondoljuk és ne is bonyolítsuk túl. Sok hasznos anyag van az interneten és rengeteg jótanácsot kapunk ismerősöktől. Ne gyűjtögessük ezeket évekig, hanem vágjunk bele és indítsuk el webáruházunkat. Ne akarjunk első lépésben 1000 funkciót az induló webáruházunkba, a legjobb megoldás ha folyamatosan fejlesztjük webáruházunkat.

Mikor és hogyan indult az e-kereskedelem?

Az 1994-es évben jelent meg az első “online shopping” megoldás. A webáruház egy olyan weboldal, amely felhasználó és vevőbarát módon felkínálja a termékeket vagy szolgáltatásokat megvásárlásra. A webáruházban a termékeket csoportokba, kategóriákba szedve találjuk részletes leírásokkal, fotókkal, véleményekkel és ajánlásokkal. Az első webáruházak még nem ismerték a konverzió fogalmát és az online marketing eszközöket és ezért sok elbukott.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


Nem szeretjük a SPAM-et, kérlek írd be a mai napot betűvel az alábbi mezőbe: