Én sok esetben nem találom a boltokban amit vásárolni szeretnék. A legutóbb egy Tesco bevásárláskor szaladgáltam körbe-körbe és elszórakoztam egy kosárnyi termék megkeresésén. A webáruház picit más de ott is el lehet tévedni ha nincs megfelelően felcimkézve minden kategória.
Egyedi tartalom a kategória oldalon
A webáruházak többsége nem ír kategória leírást, pedig ez is kiemelhet minket a tömegből. Elég egy rövid egyedi kulcsszógazdag és vásárlásra késztető bemutató az adott kategória termékeiről. Képeket és videókat is beilleszthetsz, ezzel is emelheted a minőségi pontszámát az adott kategória oldalnak. Azt veszed majd észre, hogy amelyik kategória oldalon egyedi szöveg van az elöl lesz a keresőkben
Termék és kategória ajánlás
A kategória oldalakon kiemelhetsz 1-1 terméket és ajánlhatsz másik kategóriát is. Ezeknek relevánsnak kell lenniük az adott kategóriára! Minden ilyen módon kiemelt termék jobban fog szerepelni majd a Longtail keresésekben. A kategóriák TITLE elemének keresoptimalizálása is fontos, mert így lehet picit szélesíteni a kulcsszavakat:
Minta: {kategória kulcsszavai} | {kapcsolódó kulcsszavak} | {márkanév}
Példa: Sportcipő | Eddzőcipő | Nike
Meta decription és keywords
A META DESCRIPTION a legfontosabb! Amilyen szöveget itt megadsz az jelenik meg a keresőtalálatokban. Meggyőzőnek kell lennie és vásárlásra kell ösztökélnie… max. 170 karakter lehet mert ennyit jelenít meg a Google.
MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!