Webáruház keresőoptimalizálás : A kategória oldal optimalizálása

Én sok esetben nem találom a boltokban amit vásárolni szeretnék. A legutóbb egy Tesco bevásárláskor szaladgáltam körbe-körbe és elszórakoztam egy kosárnyi termék megkeresésén. A webáruház picit más de ott is el lehet tévedni ha nincs megfelelően felcimkézve minden kategória.

Egyedi tartalom a kategória oldalon

A webáruházak többsége nem ír kategória leírást, pedig ez is kiemelhet minket a tömegből. Elég egy rövid egyedi kulcsszógazdag és vásárlásra késztető bemutató az adott kategória termékeiről. Képeket és videókat is beilleszthetsz, ezzel is emelheted a minőségi pontszámát az adott kategória oldalnak. Azt veszed majd észre, hogy amelyik kategória oldalon egyedi szöveg van az elöl lesz a keresőkben :-)

Termék és kategória ajánlás

A kategória oldalakon kiemelhetsz 1-1 terméket és ajánlhatsz másik kategóriát is. Ezeknek relevánsnak kell lenniük az adott kategóriára! Minden ilyen módon kiemelt termék jobban fog szerepelni majd a Longtail keresésekben. A kategóriák TITLE elemének keresoptimalizálása is fontos, mert így lehet picit szélesíteni a kulcsszavakat:

 

Minta: {kategória kulcsszavai} | {kapcsolódó kulcsszavak} | {márkanév}

Példa: Sportcipő | Eddzőcipő | Nike

Meta decription és keywords

A META DESCRIPTION a legfontosabb! Amilyen szöveget itt megadsz az jelenik meg a keresőtalálatokban. Meggyőzőnek kell lennie és vásárlásra kell ösztökélnie… max. 170 karakter lehet mert ennyit jelenít meg a Google.

 

 

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


Nem szeretjük a SPAM-et, kérlek írd be a mai napot betűvel az alábbi mezőbe: