A hazai webáruházak többsége nem fordít elég nagy figyelmet a hírlevelére. Nagy webáruházak akik százezreket költenek Facebook és Adwords kampányokra sajnos ronda szöveges hírlevelet küldenek.
Izgő mozgó hírlevelek Amerikából
Az igazán hatékony hírlevelek amerikai webáruházaktól érkeznek. Mivel kötelességem követni a trendeket illetve az újdonságokról tájékoztatni téged, ezért sok amerikai és angol webáruházban iratkoztam fel hírlevélre. A mai példa egy külső világítást kínáló hírlevél
Kattints a képre és látni fogod ahogy világít a kert
Miért jó az interaktív grafikus hírlevél?
- A mozgás felkelti a figyelmet…
- A képek és grafikák jobban meggyőzik a vevőket
- Grafikus gombokkal hatékonyabb az átkattintás a hírlevélből
Javaslom, hogy teszteld te is és küldj ki egy grafikus hírlevelet. Minél letisztultabb és profibb annál többen kattintanak majd és vásárolnak.
MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!