A legtöbb látogató sajnos távozik vásárlás nélkül de van egy eszköz amivel később elérheted őket. Azok a látogatók akik feliratkoznak a hírleveledre, később elérhetőek lesznek. A látogatók a legtöbb esetben pénzbe vagy időbe kerülnek, tehát nem ingyen kapod őket. Pazarlás lenne elengedni őket ugye?
Email listaépítés webáruház marketingben
- Akció értesítő : Az árérzékeny vásárlók mekkája, minden ami akciós feliratkoznak. Ez az egyik leghatékonyabb csali
- RSS hírforrás : Kevesen de feliratkoznak majd a szakmai blogod RSS forrására. Ők azok akik tanulnak tőled…
- Blog : A blog esetében is működik az értesítő. Sok érdeklődő iratkozik majd fel a cikk értesítőre mert nem akarnak lemaradni.
- Youtube csatornád : A videók aláírásaiban 1 link legyen, a feliratkoztató oldalé. A videók végén még ki is írhatod, hogy iratkozzanak fel.
- Facebook : A csatornádon legyen egy fül/gomb AKCIÓK néven a feliratkoztatóval. Legyen kiemelt post ami a feliratkozást ajánlja…
A látogatók manapság nem olcsók, ezért mindenhol be kell lógatni 1 csalit és gyüjteni az email címeket. Próbálj meg külön listákat építeni akciós feliratkozóknak és blog értesítőket kérőknek. Azért fontos, mert ha feliratkozom pl. akciókra és blog bejegyzéseket kapok akkor leiratkozom mert nem ezt kértem.
Feliratkozó űrlap + Opt-in
A feliratkozás egy üzletkötés, kínálsz nekem valamit és én cserébe megadom az email címem és a nevem. Ha túl sok információt kérsz tőlem akkor nem adom meg és nem iratkozom fel. Az email + név-en felül ne kérj első lépésben semmit!
- Kérd el a nevem és az email címem
- Küldj 2-3 emailt amiben oktatsz, beszélsz hozzám
- A 4. emailben kérj meg, hogy töltsek ki egy adatlapot
- Aki kitölti adj egy kupont (azonnal vevőt hoz)
MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!