Az elmúlt évben elindult egy új hullám és egyre több reszponzív webáruházat készítünk. A Netkreativ.hu új megrendelőinek 30%-a már mobilra optimalizált reszponzív designt rendelnek. Mi ennek az oka? Miért ilyen fontos ez 2014-ben? Erről fog szólni az egyik előadás az 1. Webáruház Marketing napon.
1. Skinny Ties
Az egyik legjobb reszponzív webáruház a férfi üzleti divatban. Az élmény ugyanolyan jó iPhone-on és tábla gépeken is. A gombok és elemek érintésre lettek tervezve, így valóban élmény vásárolni náluk. A grafikai megjelenés már asztali gépen is maga a tökéletesség, de Galaxy s4-en a termékek szinte életre kelnek. Azt is mondhatnám, hogy sugallják nekünk, hogy “VÁSÁROLJ MEG”
2. Folksy
Ez a webáruház kézműves és lakberendezési termékekkel foglalkozik és mindezt reszponzív megjelenéssel teszi. A termékek megjelenítése és a vásárlás is egyedi élmény okostelefonon és asztali gépen. Különleges ahogy a minőségi termékfotók szép nagy méretben megjelennek az okostelefonon. Itt nagy előny, hogy nem apró kis képeket látunk, hanem a webáruház átalakul az eszközünkre.
3. Currys
A Curry’s Anglia egyik legnagyobb elektronikai webáruháza mely ugyancsak reszponzív megjelenéssel büszkélkedik. A mobilon látszik igazán a reszponzív design előnye, ugyanis csak azt látjuk ami éppen a legfontosabb a vásárlási döntésben. nagyon sokat tanulhatnak a hazai elektronikai termék forgalmazók ettől a webáruháztól.
Ma már a vásárlók 20-30%-a már okostelefonon nézelődik és vásárol Magyarországon. Erre már nem csak figyelni kell, hanem alkalmazkodni kell hozzá! Aki lemarad az kimarad… Jó példa arra, hogy a webáruház készítő cégek weboldalai NEM MOBILRA optimalizáltak. A Netkreativ weboldala reszponzív de nagyon kevés cégnek van ma reszponzív mobilra optimalizált weboldala.
Józsa Judit mondta
Csak alátámasztani tudom a cikkben írtakat. Mióta reszponzívvá fejlesztettük virágküldő webshopunkat, a virágküldés.hu -t, azóta fokozatosan nőnek a mobilos konverzióink. A fejlesztés ára hetek alatt megtérült.