Konverzió optimalizálás tippek

Egy ügyfelemmel beszéltem konverzió optimalizálás lehetőségeiről és szeretném ha neked is tiszta lenne. A konverzió optimalizálás kísérletezés, kísérlet egy jobb folyamat eléréséhez és folyamatos csiszolás a tökéletesség irányába.

 

 

  1. Semmi sem tuti! Ami másnál beválik nem 100%, hogy neked is jó lesz. Ha olyan megoldást választasz ami másnak sikeres volt, akkor is van esély arra, hogy a te vevőidnél nem válik be és csökkenhet az értékesítési konverziód.
  2. (Ne) kövesd a konvenciókat! A web elég nagy ahhoz, hogy picit más legyél. Sok olyan webáruházat láttam, ahol bal oldalra átrakták a kosarat és növekedett az értékesítés DE van ahol ez negatív hatással bír.
  3. Túlkommunkáció :-( A biztonsági és megbízható pecsétekkel is óvatosan kell bánni, ha túl erős és túl tolakodó akkor inkább zavaró. Tudom nehéz, de meg kell találni az egyensúlyt ami a vevőknek is megfelel.

 

 

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


Nem szeretjük a SPAM-et, kérlek írd be a mai napot betűvel az alábbi mezőbe: