A 8-7-es győzelemmel újra nyeregben a hazai vizilabdasport, gratulálunk a győzelemhez szép volt fiúk
A Morning Show vendége volt ma reggel Benedek Tibor edző és sokat beszélt a felkészülésről és sok érdekességet mondott. A csapat felkészülése emlékeztetett minket egy webáruház stratégia tervezéséhez. Miért?
Elemzés : A csapat együtt nézi meg a videós elemzéseket az ellenséges játékosokról. Mindegyiknél kiemelik melyik játékos mit szeret és mi várható tőle. Miután kielemezték egyesével, a csapatot is megnézik együtt és megfigyelik a játékukat.
A fenti egy webáruház indításánál is aktuális, ugyanis itt is tudni kell elemezni!
1. Linkhálózat elemzés : Ki kell elemezned a 10 legerősebb konkurens webáruház linkprofilját, mert a következő években ez alapozza meg a sikert. Milyen linkjei vannak, mennyi domain névről és IP címről kapja, milyen arányban van DEEP mély linkje és átlagosan miben jók… Mi az ami felviszi őket a Google 1. oldalára.
2. Copy-Paste : Amit lehet le kell másolni, azaz kielemezni min. 10 webáruház linkhálózatát és a reprodukálható linkeket létre kell hozni szép lassú tempóban. Egy ügyes elemzés után lesz egy több ezres Excel listád, amit havi 40-50 db-jával folyamatosan kell felépítened.
3. Social media : A ma már elkerülhetetlen feladat Meg kell nézned, hogy akik a Google-ben elöl vannak és sikeresek, azok milyen stratégiát folytatnak a Facebook-on. Hogyan veszik rá a rajongókat a TETSZIK nyomkodására vagy a megosztásra. Észre kell venni a “mintát” és az alapján hasonlót alkotni DE nem másolni. A Google látni fogja, ha például egy terméked megosztják 34 alkalommal és tetszeni fog neki.
A Google egyre nehezebbé teszi az előrejutást és sokan trükköznek, én azt javaslom, hogy építs márkát. Ezzel a vevőket éred el és a vevő megfogja szeretni a márkád akkor nyert ügyed van.
MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!