Facebook marketing útmutató webáruház üzemeltetőknek

Mielőtt bármit is tennél tisztázzuk mit tehetsz a facebookon “büntetlenül” úgy, hogy több vásárlód legyen! Kérlek ne lépd át ezt a pontot mert a sikered múlhat rajta…

Webáruház + Facebook = Szeretett webáruház


Mivel ronthatod el a Facebook jelenléted?

  • A webáruház termékeit kirakod az üzenőfaladra
  • Felszólítod az olvasót a bejegyzésben, hogy vásároljon
  • A webáruház termékeinek képeit kirakod az üzenőfaladra

 

Hogyan használd ki a Facebookot?

  • Mutasd magad és a csapatod, a vevő embertől szeretne vásárolni!
  • Rakj ki képeket az offline boltról, raktárról vagy az irodádról
  • Minden eseményről közvetíts mint ha saját hiradód lenne!

 

Rendben, de a webáruháznak ez jó? NEKEM VEVŐ KELL!!!

Nos, a Facebook kedves barátom a webáruház egyik legnagyobb aranytojást tojó tyúkja :-) Nevelgetni kell, kedveskedni kell vele, etetni kell és amikor már boldog az a tyúk akkor fog egy akkora arany tojást tojni…

 

Facebook marketing automatizáció elfoglalt webáruház tulajdonosoknak

Kezdetben mindenki az ÉMJE modellt követi, azaz ÉPP MOST JUTOTT ESZEMBE módszert ami nem túl jó mert nem folyamatos.

Varázslópálca webáruház üzemeltető cégvezetőknek

Az eszköz ami megfogja változtatni az életed kedves webáruház tulajdonos a Crowdbooster.com! Azért írok ma erről az eszközről mert a facebookkal kapcsolatban mindíg ez a probléma, hogy nincs idő és nem tudja mit mikor kinek…

 

 

 

Mit tud a Crowdbooster.com?

  1. Menedzseli a közösségi jelenléted a legismertebb rendszerekben
  2. Rengeteg időt takarít meg neked hiszen előre beprogramozhatod az üzeneteid
  3. Tanácsot ad melyik a legjobb idő kiírni az üzenőfaladra (statisztikák alapján)
  4. Figyelmeztet ha valamelyik követődnek nem válaszoltál!!!
  5. Részletes információt kapsz mennyi embert értél el az üzenettel
  6. Több fiókot is tudsz vele kezelni egyszerre (több céged oldalát)
  7. A rendszer kiemeli a legbefolyásosabb felhasználókat akik előrevisznek téged :-)

 

1 Facebook és 1 twitter fiókhoz ingyenes! Azt hiszem érdemes kirpóbálni és picit meglökni a webáruház marketinged a Facebook jelenléteddel.

 

Ok, mit tegyek utána?

Javaslom miután létrehoztad a Crowdbooster.com fiókodat lépj be és engedélyezd a Facebook kommunikációt a szoftvernek. Ezek után tervezd meg melyik nap miről szeretnél beszélgetni és írd meg előre 2 hétre a bejegyzéseket.

 

Sok sikert és kívánom, hogy a te webáruházad is kitudja venni a Facebookból a maximumot!

 

Eszedbe jutott valami? Kérdésed lenne? Kiváncsi vagyok a véleményedre ezért kérlek szólj hozzá és oszd mega  véleményed velem! A cikk alatt találod a vélemény űrlapot. Köszönöm!

Hozzászólások

  1. mondta

    Elkezdtem használni az ingyenes verziót, és valóban kiírja, hogy a post milyen program segítségével született.
    A nagyobb gondom az, hogy az ilyen postok esetében nem jelenik meg a “megoszom” gomb.
    Vajon ez is az ingyenes/fizetős dologgal függ öszze?

  2. mondta

    Eddig a véleményem az, hogy postolásra senki se használja, mert a csilii-villi statban is az látszik, hogy azoknak a postoknak volt a legkisebb a hatékonysága, amelyeket a crowddal küldtem ki.

  3. mondta

    Nem javaslom a postok előre megírását egy hétnél előbbre.
    Az a lényeg, hogy a fejedben meglegyen a stratégia, esetleg le is írhatod és eköré építs, szedegess össze anyagokat, de ha a 4. napon a lila matrac helyett a vevők a kék fotelról beszélnek, akkor neked is rugalmasnak kell lenni és kikukázni a lila matrac postjait, menj az ő igényük után.
    Minden olyan szoftver, ami alkalmazásként postol, eleve alacsonyabb feedbacket produkál, mert lesír róla, hogy nem ember tette ki, hanem gép, a FB-on pedig ennél nagyobb hibát még akkor sem követhetsz el, ha direktben a képükbe tolod a termékeket az üzenőfalon. Ami egyébként – megjegyzem – egy jól gondozott, közösséggé formálódott klubnál igenis megtehető, legjobb példa erre egyik ügyfelünk, a President vízipipa webáruház. (www.facebook.com/vizipipa)

    • mondta

      Viki nyugaton sok cég használ ilyen szoftvereket gond nélkül és ott azért keményen mérnek minden elérést és kattintást. Szerintem ha nem az ingyenest használja az ember akkor nem lehet ezzel gond.

      A nagyobb kampányokat több hétre érdemes előre megtervezni, mert akkor már úgy is meg kell lennie az összes szövegnek, képnek és videónak amit megosztasz.

      • mondta

        Tudom, hogy a marketinges soha ne magából induljon ki, de én szó nélkül elrejtek-tiltok minden appot, ami zavar, a twitterfeed, crowdbooster is gyalu nálam.
        Kis cégnél megteheti a boss, hogy erőt vegyen magán napi 5 percet a FB-ra, nagy cég pedig már megteheti, hogy profi gondjaira bízza a klubot. Automatizálás = gépesítés. Géppel nem tárgyalok :)

        • mondta

          Értelek Viki, és biztosan jó ha kiszervezik a cégek de ha olcsón találnak olyan profi eszközöket amelyekkel gyerekjáték a folyamatos profi kommunikáció akkor megéri. Szerintem próbáld ki te is, mert egyszerre akár 10-20 céges oldalt is lehet irányítani vele.

          • mondta

            Kipróbáltam. Nem ezt, másik hármat, ezért a véleményem nem elméleti, hanem tapasztalat. :)
            Szép kis közösségi marketinges lennék, ha bevállalnék úgy munkákat (és tudom, hogy pár – magukat szakértőnek tartó – cég be is vállalja!), hogy hó elején megterveznek 20-30 postot (ez kb. max 1-2 óra / cég) és onnantól az egész havi munka a copy+paste. Jó kis egyoldalú, követőkre tekintet nélküli kommunikáció ez.
            És ezért elkérnek sok tizenezreket. :)

            Rugalmatlan kommunikáció ez, nem a népeket szolgálja ki.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


Nem szeretjük a SPAM-et, kérlek írd be a mai napot betűvel az alábbi mezőbe: