Adwords kampány készítés kezelés és optimalizálás 5 lépésben

Akár tapasztalt Adwords harcos vagy, akár most indítottad az első kampányod mindig tudsz fejlődni! Lesznek új kulcsszavak, találsz új célcsoportot, írhatsz jobb hirdetéseket és ügyesebb landing oldalakat készíthetsz. Az alábbiakban megosztom veled azokat a pontokat, amelyeket fizetős ügyfeleimnél alkalmazok a hatékonyabb Adwords kampányok érdekében:

 

 

1. Adwords hirdetésbővítmények

Használd a lehetséges bővítményeket: telefonszám megjelenítése, weboldal linkek, közösségi és mobil alkalmazás bővítmények. Vannak eszközök amelyekkel kiemelkedik a hirdetésed, miért ne használnád ki?

2. Adwords hirdetéscsoport struktúra

Minden hirdetéscsoportot 1-1 kulcs kifejezésre kell optimalizálni. Igen, ha 300 kulcsszavad van 1-2 hirdetéscsoportban az nem jó. Szét kell szedni őket ügyesen de vigyázz mert itt már nem árt a szakértő a háznál!

3. A/B tesztelés hirdetésszövegre

Az új hirdetés rotációnak köszönhetően minden hirdetést 30 napig egyenletesen jeleníthetünk meg és csak utána optimalizálja az Adwords kattintások alapján. Kezdőknek ez lehetőséget ad a 30 napos tesztelésre, ehhez írj 2 verziót a hirdetéseidből és figyeld melyik szöveg hoz több vásárlót.

4. Keresési kifejezések jelentés

Amennyiben a fenti neked “kínai” akkor ez az oka a kampányaid magas CPC költségeinek és az alacsony CTR értékeknek. A helytelen kulcsszó megadások miatt gyenge a legtöbb Adwords kampány :-( Keresel “fehér vitorlás” kifejezésre és “eladó fehér vitorlás” szavakra de az exact match kulcsszavaknál megjelenhet a hirdetésed a “Fehér vitorlás orkánkabát” kifejezésre is ami teljesen mást jelent. Ezen felül az alacsony minőségi pontszámú és alacsony keresési számmal teljesítő kulcsszavakat ki kell venned vagy elkülönítened.

5. Szegmentálj eszközök szerint

Meg fogsz lepődni mennyi okostelefonos látogatód van napi szinten! Ez és az iPad berobbant itthon is és egyre növekszik a felhasználók száma. Egy tipp: Az iPad és tábla vásárlók imádnak a neten vásárolni, készíts nekik külön kampányt és érezzék, hogy Ők értékesek :-)

 

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


Nem szeretjük a SPAM-et, kérlek írd be a mai napot betűvel az alábbi mezőbe: