Akár tapasztalt Adwords harcos vagy, akár most indítottad az első kampányod mindig tudsz fejlődni! Lesznek új kulcsszavak, találsz új célcsoportot, írhatsz jobb hirdetéseket és ügyesebb landing oldalakat készíthetsz. Az alábbiakban megosztom veled azokat a pontokat, amelyeket fizetős ügyfeleimnél alkalmazok a hatékonyabb Adwords kampányok érdekében:
1. Adwords hirdetésbővítmények
Használd a lehetséges bővítményeket: telefonszám megjelenítése, weboldal linkek, közösségi és mobil alkalmazás bővítmények. Vannak eszközök amelyekkel kiemelkedik a hirdetésed, miért ne használnád ki?
2. Adwords hirdetéscsoport struktúra
Minden hirdetéscsoportot 1-1 kulcs kifejezésre kell optimalizálni. Igen, ha 300 kulcsszavad van 1-2 hirdetéscsoportban az nem jó. Szét kell szedni őket ügyesen de vigyázz mert itt már nem árt a szakértő a háznál!
3. A/B tesztelés hirdetésszövegre
Az új hirdetés rotációnak köszönhetően minden hirdetést 30 napig egyenletesen jeleníthetünk meg és csak utána optimalizálja az Adwords kattintások alapján. Kezdőknek ez lehetőséget ad a 30 napos tesztelésre, ehhez írj 2 verziót a hirdetéseidből és figyeld melyik szöveg hoz több vásárlót.
4. Keresési kifejezések jelentés
Amennyiben a fenti neked “kínai” akkor ez az oka a kampányaid magas CPC költségeinek és az alacsony CTR értékeknek. A helytelen kulcsszó megadások miatt gyenge a legtöbb Adwords kampány Keresel “fehér vitorlás” kifejezésre és “eladó fehér vitorlás” szavakra de az exact match kulcsszavaknál megjelenhet a hirdetésed a “Fehér vitorlás orkánkabát” kifejezésre is ami teljesen mást jelent. Ezen felül az alacsony minőségi pontszámú és alacsony keresési számmal teljesítő kulcsszavakat ki kell venned vagy elkülönítened.
5. Szegmentálj eszközök szerint
Meg fogsz lepődni mennyi okostelefonos látogatód van napi szinten! Ez és az iPad berobbant itthon is és egyre növekszik a felhasználók száma. Egy tipp: Az iPad és tábla vásárlók imádnak a neten vásárolni, készíts nekik külön kampányt és érezzék, hogy Ők értékesek
MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!