Vevőszerzés 1.0 – Teljeskörű Online Marketing Kampányok

Minden webáruház tulajdonos ismeri azt a problémát amikor csökken a napi látogatók száma, mert ezzel egyenes arányban csökken a megrendelés és a bevétel összege is :-( Nem túl kellemes ezt látni…

A probléma okát itt a nem megfelelő marketingben találhatjuk meg. Nem árt átgondolni mikor és mennyit költünk 1-1 kampányra. A legtöbben nem is mérik a megtérülést (ROI) és így szerencsejátékot játszanak, mert vagy nyereséges lesz vagy ráfizetéses lesz az adott kampány. Miért érdemes mérni folyamatosan? Mert látni fogod mi hozza a vevőket és milyen áron… Ami nem hoz profitot azt le kell állítani, de amelyik kampány vagy csatorna növeli a profitot azt optimalizálni kell.

Miben tudunk segíteni neked?

  • Mérés, elemzés : Beállítjuk a remarketinget, a konverzió mérést (CR) és az Analytics mérőkódokat.
  • Hirdetés : Az Adwords-ben és Facebook-on PROFITRA optimalizált kampányokat építünk.
  • Innováció : Keressük az új megoldásokat és lehetőségeket, melyek neked új vevőket hozhatnak.

Írd meg nekünk neked hogyan segíthetünk

A fentiekre egy új online marketing kampány szolgáltatást tevezünk, melyben az a lényeg, hogy mindent tartalmaz de különböző méretben. Azaz ha neked kisebb havi költségvetésed lenne akkor egy kis méretű kampány csomag amiben kapsz minimális Adwords + Facebook megjelenést és beállítjuk a konverzió mérést illetve az analitikát is. Azt már látjuk, hogy mindenhol érdemes jelen lenni, így nem is kérdéses, hogy mindegyik marketing kampány csomagban legyen Adwords és Facebook is.

Te mit szerveznél ki? Kérlek kattints ide és írd meg a véleményed. Írd meg nekünk, hogy mi érdekelne téged vagy milyen elvárásaid lennének a kampánnyal kapcsolatban…

Előre is köszönjük, hogy segítesz a tervezésben :-)

SEO PR cikk kampány esettanulmány – Gardos.hu

Az elmúlt évben új marketing eszközök születtek és a meglévő eszközök megváltoztak. A Google kereső folyamatosan küzdd a csalók ellen és próbálja  a legjobb releváns tartalmat adni a keresési eredményekben. A SEO PR cikk kampányokkal releváns és értékes tartalmak születnek melyek vevőket hoznak.

Kb. 3 hónapja kezdtünk el a Gardos.hu prémium ajándék webáruházzal dolgozni. A webáruházban minőségi prémium kategóriás ajándékokat lehet vásárolni. Az év elején sajnos még nem találták meg a vásárlók a webáruházat az 1. oldalon, mert nem volt előtte SEO kampány indítva.  3 hónap alatt értük el, hogy a legfontosabb márka és terméknévre 1. helyre kerüljön a webáruház 1.000.000 találatból…

Képernyőfotó 2014-04-28 - 10.07.06

A fennti eredmény szép lassan alakult ki de stabilan tartja magát. Miért sikerült 3 hónap alatt átvenni a keresők legjobb 1. helyét? Mi az oka amiért ilyen rövid idő alatt megelőztük az összes konkurenciát?

  1. Egyedi szöveges tartalom : Minden SEO PR cikk egyedi szövegre épül amelyeket profi szövegírók készítenek.
  2. MAX. 20db SEO link : A Google max. 40db linket enged, felette büntet. Mi a felét 20db-ot építünk csak, ami biztonságos.
  3. 64 db domain : A cikkek összesen 64 domainen jelentek meg, minden cikk 1 domainen amit értékel a Google.
  4. 59 IP cím : A cikkek 59 IP címen azaz eltérő szerveren jelentek meg, ez SEO szempontból hatalmas előny.
  5. Változatos kulcsszavak : A linkszövegek sok esetben nem is kulcsszavak és állandóan változnak mert ez értékesebb.

Nézzünk meg 2 konkurenciát akik az élvonalban vannak. Az alábbi képeket láthatod miben gyengébbek és mi az amire oda kell figyelni mindenkinek. Az egyik gyengeség a domain + IP cím száma, azaz nincs elég erős linkhálózat a konkurencia mögött. Így könnyen pár hónap alatt megelőzhetőek ha ügyes a SEO szakembered :-)

Képernyőfotó 2014-04-28 - 10.07.45

A fennti képen látszik, hogy csak 11 domain és 10 IP cím a linkhálózat mérete. Ez ma már sajnos nem elég…

Képernyőfotó 2014-04-28 - 10.08.12

Ugyanez a helyzet mert 9 domain és 7 IP cím nem elég egy webáruháznak… Bármikor megelőzhető :-(

Képernyőfotó 2014-04-28 - 10.08.28

A harmadik képen látszik az ügyfelünk linkhálózata. A 64 domain és 59 IP cím nagyon jó eredményt hozott. A teljes kampány végére 140 domain és 100 IP cím lesz amivel piacvezetők lesznek évekig.

Amennyiben te is szeretnél javítani a kereső helyezéseiden, akkor küldd el az elérhetőségeid és a webáruházad / weboldalad webcímét az info@netkreativ.hu email címre.

gomb

7 hatékony tartalom marketing módszer webáruházaknak

A vásárlók döntéshozás előtt hatalmas utat tesznek meg. Ez az út főleg információszerezésről szól és ez az a pont ahol megnyerhető a vásárló. Hogyan nyerjük meg a vásárlót? Minőségi tartalommal amely oktatja, segíti és támogatja a potenciális vásárlót. A bejegyzésben 7 olyan tartalom típust mutatunk, mellyel tömegesen szerezhetőek a vevők.

Értékes minőségi tartalmak

Egy webáruház esetében sok olyan tartalom készítési módszer van, mellyel szakértői státuszt építhetünk. Hatalmas előnnyel indulsz kedves olvasó, mert a webáruházak 95%-a nem oktat és nem ír termékteszteket… A tartalomnál ki kell emelnem, hogy jobb a ritka de jól összerakott bejegyzés.

Tartalom marketing tipusok

  • HOW TO videók : A Youtube csatornákon sok ilyen oktatóvideóval találkozhatunk. Lépésről lépésre végrehajtható csináld magad videók. Az emberek szeretnek Youtube videók alapján tanulni.
  • GYIK oldal : A webáruházban létrehozhatsz egy kérdés gyűjteményt, ahol minden felmerülő kérdésre azonnal választ kap a vásárló. Gyűjteni kell a kérdéseket és a válaszokat is leírva gyors segítséget adhatunk a vevőknek.
  • Nagy fotós termékteszt : Ez egy jól bevált termékteszt típus, ahol a nagy felbontású saját fotók és videók segítenek az információgyűjtés lépésénél a potenciális vevőknek.
  • Szakértői tanácsok : A webáruházban hozz létre egy új TIPPEK ÉS TANÁCSOK rovatot ahol megosztod a tapasztalataid. Egy ilyen rovattal gyorsan felépíthető a szakértői státuszod és megszerezheted a vevők bizalmát.
  • Esettanulmányok :  Bizonyos termékeknél a letölthető esettanulmányok felérnek 100db szöveges blog bejegyzéssel. Kényes téma, mert részletesen kell bemutatni 1-1 vevő történetét. Meg kell mutatni a termék hatásait a vevő életére és ebbe a vevőnek is partnernek kell lennie.
  • Játékok : Mindenki szeret játszani és ez alól nem kivételek a felnőttek sem. Indíts a blogban játékokat, sorsolj ki 1-1 terméket a hozzászólok vagy a Facebook-on megosztók között. Minél értékesebb az ajándék annál többet várhatsz el cserébe.
  • Probléma vs megoldás : Ez a tartalom segít a vevőnek megtalálni a saját problémáját és ugyanabban a cikkben meg is oldod a problémát a termékeddel. Száraz a bőre? Viszket? Nem gond, mert az X krém hidratálja és még vitaminokat is tartalmaz.

Egyre fontosabb, hogy a webáruházak folyamatosan készítsenek friss tartalmakat. A tartalmakkal lehet növelni a láthatóságot a keresőkben és meggyőzhetjük a potenciális vevőket is.

Nincs ideje tartalmat írni? Segítünk Önnek ebben! Kattintson ide és olvassa el bővebben >>>